2014. január 4., szombat

1. Fejezet - Örökké

Sziasztok! Megérkeztem az első fejezettel, ami *kezdjük elölről az egész sztorit* rész lesz. Lehet lesz benne pár dolog, ami nem érthető, például ami idézőjelben van, vagyis "Ezt jól el cseszted Leah" ez az, mikor a szereplő vagyis Leah, magában beszél. Ebben a részben megismerkedhettek a főszereplőkkel. Köszönöm akik feliratkoztak a blogomra és még kommentet is írtak. Jó olvasást! Leah xoxo Ja és egy utolsó.. Louis Leah tesója de a vezetéknevük azért nem egy, mert csak féltestvérek, gondoltam ezt tisztázom! :) x



Hajnali 2 lehetett a bátyámmal még mindig a buliban voltunk. Személy szerint nem így terveztem az estémet. 18 évesen nem egyedül kellene ülnöm egy asztalnál.
Tekintgettem minden felé, egyszerűen eluntam már az életem. De éreztem, hogy figyel valaki, ami kissé zavart. "De végre, valaki felfigyel rám!"
Egyre jobban figyelt, egyre izgatottabb lettem. Próbáltam felvenni a rossz kislány pozíciómat és belekortyoltam az italomba. Egyre többet tekingettem a srácra, próbáltam neki jelezni, "Basszus gyere már ide, olyan helyes vagy". De a pasizás sosem volt az erősségem. Elfordultam, mintha nem érdekelne a jelenléte, mert őszintén meguntam, hogy itt jelezgetek neki és nem veszi a lapot.
-Szia, leülhetek?-
"Ez az Leah, végre valamit jól csináltál, idejött. Most ne szúrd el!" 
-Öhm, szia persze!- dobtam egy mosolyt és megint eltekintettem a táncoló tömegre.
-Megtudhatom, hogy hogy hívnak?- kérdezte mély hangon és odahajolt hozzám. 
-Leah, Leah Dobrev.- mosolyogtam. "Ahjj, Leah ezekkel a hülye mosolyokkal mindent elrontasz" -És téged, hogy hívnak?- 
-Harry Styles vagyok.- mosolygott. -Új vagy? Ezen a helyen még sosem láttalak!-
-Itt még nem jártam. Egy megszokott helyem van és mindig oda szoktam menni. De új év, új hely.- 
-Értem. Van pasid?- 
"Uhh, Leah vigyázz ezzel a pasival.. hamar kitér a lényegre"
-Most nincs. Neked csajod?- kérdeztem a lényegre térve. 
-Nincs.- vigyorgott. 
"Szabad pálya, nem veszíthetek semmit." 
-Iszol valamit?- kérdezte. 
-Ha meghívsz.- vigyorogtam.
-Mit kérsz?- 
-Rendelj nekem!- 
Hozott két whiskey-t, megittuk. Egyre jobban kezdtünk összehangolódni. Egyre több ital. Még is csak jól alakul ez az este. 
Közelebb húzódott hozzám, szájával rátapadt a nyakamra, óvatosan szívni kezdte. Halkan felnyögtem. A jobb kezével a pólóm alá nyúlt, simogatni kezdte a hasam. Hangosabban felnyögtem, de alig lehetett hallani a nagy zajtól.
-Feljössz hozzám?- kérdezte vigyorogva mikor elhajolt a nyakamtól.
-Öhm, gondolom.-válaszoltam bizonytalanul sötét zöld szemeibe bámulva. 
Maga után húzott az izzadt testek között, testét néha megvilágították a disco fényei, így legalább láttam, hogy hol megyünk. 
Valaki hátulról elrántott Harrytől. 
-Hová mész?- szólt a bátyám.
-El.Vele.-mutattam Harryre.
-Takarodj el, Styles.-szólt oda a bátyám.
-Kuss, Tomlinson. Rád senki se kíváncsi.- 
-Ti ismeritek egymást?- kérdeztem a két személyre tekintve.
-Kikezdett a csajommal.-mondta Louis. 
-Ez igaz?- néztem Harryre.
-Ahan, de ez most tök mind egy.- 
-Húzz el, Harry, Leah-nak vannak érzései, nem úgy mint neked.-
"Szuper, a bátyám megint megakadályozta, hogy jól érezzem magam" 
-De kérlek, Louis, had menjek el.- 
-Nem!- 
-Hát akkor nem ma, de egy nap megdugom.- vágta az arcába Harry Louis-nak. 
Kirántottam a kezem Harryéből és futni kezdtem a sötét utcában. Harry tényleg szemétnek tűnik, de még is annyira szexi. Szaladtam, ennyire megalázó helyzetben még sosem voltam. Úgy éreztem, nem lohol utánam senki, bementem egy sötét zsákutcába és lecsúsztam a földre. 
-Gyűlöllek, Louis!- mondtam halkan a könnyeimnek utat engedve. 
Végre valaki foglalkozna velem és ezt is megakadályozta a testvérem. Lehet, csak meg akar védeni, talán igaza lehet. Oldalra tekintettem és láttam valakit a sötétben sétálni. 
-Harry, te vagy az?- kiabáltam.
-Leah?- szólt vissza egy hang a sötétségből. 
-Harry, kérlek gyere ide!- 
Sétált a sötétben, mintha csak egy démont láttam volna. Lehajolt hozzám a földre majd magához húzott. 
-Mit keresel itt, kislány?- mormogott a nyakamba majd csókolni kezdte. 
-Rosszul éreztem magam.- mondtam halkan, átéreztem amit csinál. 
Harry lassan a pólóm alá csúsztatta egyik kezét, simogatni kezdett. Minden egyes érintésébe beleremegtem. Elkezdtem ugyan azt, amit ő. Becsúsztattam a ruhadarab alá a kezem és lehúztam róla.
-Biztos vagy benne?- 
Csak bólintottam, Harry kibújtatott a felsőmből és a földre dobva a saját ruhája mellé. Kigombolta a nadrágom, majd lehúzta az. Beleakaszkodva a nadrágjába kigomboltam a ruhadarabot és az alsógatyájával együtt lehúztam. Végigmértem Harry és elismerésem kép egy "Hmm" szócskát durmoltam el az orrom alatt. A lábaim közé csúsztatta kezeit.
-Ugorj!- utasított. 
Harry félrehúzta a bugyim, már nedves voltam ezért könnyen belém csusszant. Halkan nyögtem, fájt. 
-Ugye, nem vagy szűz?- kérdezte és nyögött egyet.
-Nem.- mondtam határozottan. 
Harry csókolni kezdett és mozogni bennem. Halk nyögéseimmel próbáltam még jobban izgatni, az ujjaim a göndör tincsei közé csúsztattam. 
-Még..- nyögtem halkan. 
Harry erősebben lökött, annyira, hogy a hátam már dörzsölte a fal. 
-Harry..- 
Minden mozdulatommal, nyögésemmel, sóhajommal, szavammal azon voltam, hogy őt kielégítsem. Próbáltam nem kimutatni, hogy még csak kezdő vagyok. Az egész utcát a mi nyögéseink töltötték be. 
Egyszerre elélveztünk és a földre estünk. Egymást ölében próbáltuk kiegyenlíteni a lélegzetvételünket. 
-Mennem kell, Leah!- mondta Harry és felállt. 
-Ne, még ne kérlek!- húztam vissza a kezénél fogva. 
-Most megyek, de megígérem, még látjuk egymást.- csókot nyomott az ajkaimra. 
Felvette az alsóját, majd a nadrágját. "Ne nézz oda, Leah." Halkan sóhajtottam, mikor Harry nevetni kezdett. 
-Vissza fogod kapni, Styles.-
Csak nevetett, lehajolt és szájon csókolt.
-Viszlát. Dobrev.- mosolygott és eltűnt a sötét utcában.
Összekaptam a ruháimat felöltöztem és hazaindultam. Gondolkodni kezdtem. 
Bevettem ma a tablettám? Egy pillanatra belém állt az ideg, hogy "Basszus Leah, ne hogy teherbe ess!" De ekkor eszembe jutott, hogy igen is bevettem. Nemsokára hazaértem. Louis már otthon volt, aggódó tekintetével nézett rám. 
-Hol voltál, halálra izgultam magam!- 
-Nem kellett volna!- szóltam neki félvárról. 
-Állj meg.- közelebb hajolt hozzám és megszagolt. -Szex szagod van!- mondta undorral.
-Dehogy is, honnan veszed?- próbáltam hazudni. 
-Ne hazudj, tudom, hogy lefeküdtél Harryvel.- 
-Nem..dehogy.. nem!- tiltakoztam. 
-Most végképp kinyírom!- mondta és ökölbe szorította a kezeit. 
Felszaladtam a szobámba megijedtem Louistól. Egy cetlit találtam az ágyamon amin az állt: "Örökké az enyém leszel -Styles x"
Megijedtem. Hogy került ide Harry és honnan tudta, hogy itt lakom? Hogy ez a szobám? Hogy lehetséges ez? 

6 megjegyzés: